מטוטלת

פעולת המטוטלת הנה תרגום של האנרגיה שקולטים גופנו וחושנו, בצורה מודעת ולא מודעת, לתנועה ויזואלית.
ישנן מטוטלות מחומרים שונים: ממתכת, מעץ וגם מאבנים ומינרלים שונים.
ניתן להשתמש במטוטלת למתן תשובות לשאלות, אבחון, ריפוי ואיזון אנרגטי, מציאת חפצים, ועוד..

ניתן להכין מטוטלת מאבן שאוהבים או לרכוש מטוטלת מוכנה. השתמשו באינטואיציה ובחרו את המטוטלת אשר מוצאת חן בעינכם יותר מכולן. חשוב לזכור שצריך להיות קשר טוב מן ההתחלה בין האדם למטוטלת אך ככל שעובדים זמן רב יותר עם המטוטלת הקשר מתחזק והתשובות הופכות ברורות יותר.

השימוש במטוטלת לקבלת תשובות לשאלות: 

ראשית, חשוב מאוד לדעת כי העבודה עם המטוטלת דורשת ריכוז רב. עלייך להיות נקי מרגשות בלתי רצויים וכמובן עלייך להיות רגוע ונינוח. התשובות המתקבלות מהמטוטלת יכולות להיות או “כן” מוחלט או “לא” מוחלט אך לפעמים לא תתקבל תשובה ברורה. דבר זה יכול לבוא לידי ביטוי ברעידות של המטוטלת או בתנועות חסרות כיוון.
במקרה זה עליך לבדוק אם שאלת את השאלה נכון, השאלות צריכות להישאל כך שהתשובות הן “כן” או מ”לא” באופן מוחלט וחד משמעי. בנוסף יתכן שאינך מרוכז או רגוע או שהשאלה ששאלת אינה מוסרית או שאיך צריך לקבל תשובה לשאלה זו בשלב זה.

ישנו צורך בכיוון המטוטלת, כיוון המטוטלת מצריך ריכוז ומיקוד של כוח המחשבה אל המטוטלת ושידור התנועה בכיוון הרצוי ומשמעותה של תנועה זו, כאשר הכיוון הקלסי:
סיבוב המטוטלת עם כיוון השעון מסמל תשובה חיובית.
סיבוב המטוטלת כנגד כיוון השעון מסמל תשובה שלילית.
או לחלופין, תנועה של המטוטלת למעלה ולמטה מסמלת תשובה חיובית.
תנועה של המטוטלת ימינה ושמאלה מסמלת תשובה שלילית.

לעומת זאת שיטה נוספת היא לבקש מהמטוטלת להראות לך את המסרים התנועתיים שלה המביעים “כן” ו”לא”. גם פעולה זו דורשת ריכוז ומיקוד במטוטלת כאשר שואלים אותה “מהי תנועתך לכן?” צריך לאפשר למטוטלת לנוע עד ליצירת תנועה חלקה וברורה. יש לחקוק תנועה זו בתודעתך ולשלוח למטוטלת מסר של קבלה ואישור. יש כמובן צורך לחזור על כך עם התנועה ל”לא”.