פרח החיים- גיאומטריה מקודשת

בסיס המנדלה זו מבוססת על מנדלת “זרע החיים” המורכבת משבעה מעגלים שזורים זה בזה בתוך תבנית בת שש חלקים. כאשר מוסיפים  שכבות מעגלים חיצוניות השזורות בששת המעגלים העוטפים שלה, מתקבלת מנדלת פרח החיים.

מנדלת פרח החיים

מנדלת פרח החיים התגלתה בתרבויות עתיקות ושונות ברחבי העולם, ממצרים העתיקה, במזרח הרחוק ואף כאן אצלנו בישראל. פרח החיים מסמל את ראשית הבריאה ואת ראשית החיים כאשר כמו התא שמתחלק לשניים ואז מכפיל את עצמו שוב ושוב כך תנועה זו משתקפת במעגלים אשר במנדלה זו ופותחת בפנינו את האנרגיה העוצמתית של צמיחה והתפתחות.

מתוך התבנית הגיאומטרית של פרח החיים ניתן ליצור צורות גאומטריות נוספות (עץ החיים, זרע החיים, מגן דוד וכו’) כך נוצר מחזור חיים שלם– מהזרע, לעץ ולפרח שמצמיח את הזרע שוב. תהליך זה יוצר חיבור לכוח החיים בתוכנו.

כל התודעה והבריאה נובעות ממקור אחד- המעגל הפנימי הראשון. התבנית מדריכה אותנו פנימה ללמוד את הכלים היחודיים שלנו להגשמה עצמית וליצירת מציאות רצויה בחיינו.

בחירה במנדלת פרח החיים במובייל, בטבעת, תליון או אפילו בפמוט הינה בחירה באיזון ובמיקוד פנימי, בחירה בחיבור אל המהות והכוח הטמון בתוכנו לבנות, לשנות תוך שמירה על איזון והרמוניה בפנים ובחוץ.

אז איך תכניסו את פרח החיים לחייכם?