חותמי שלמה- רקע

אנו שמחים להציג בפניכם מקור חכמה עתיק יומין, “חותמי שלמה המלך”הנושאים את חכמתו העתיקה של המלך שלמה.
מקור חכמה ותבונה רב עצמה זה,יכול להעניק הרמוניה לחיי כל אחד מאתנו.

המסורת מספרת כי מקורו של החותם בטבעתו של המלך שלמה – שלמה שהיה החכם באדם ענד טבעת שבה היו צירופי  סימנים, אותיות מחכמת הנסתר ,שמות מלאכים ,צפנים ואקרוסטיכונים של פסוקים תנ”כיים.
חותמי שלמה המלך מובאים לקהל הרחב לידי שימוש תוך כדי המאמץ המקסימאלי לשמור על דיוק בצורתם ובשפתם המקורית (הכתב העברי) והאותנטית כפי שמתועד במקורות ,זאת בכדי לאפשר לכול לחבור לפרי ידע קדום וליהנות מאותה אנרגיה שהייתה אז מסוגלת לשנות גורלות.
אנו מצגים בפניכם את כל סידרת חותמי שלמה הכוללת 44 חותמים ,כאשר כל חותם מכיל קוד מיסטי שונה המסייע לשמר,להגן,לשחרר ולהשתחרר, לרפא  ולהטיב עם מצבים ותקופות בחיים.
הללו המשובצים על גביי אריחים לתליה או תליוני חרס.
מתוכם 12 המיוצרים כתליונים מכסף טהור 925 סטרלינג – בתליונים אלו לא הוטבע חותמת בכדי לשמר את הקוד המיסטי .

חותם בריאות

“בו היו חיים והחיים היו אור האדם”
חותם זה מסייע לעונד אותו בהגנה על בריאותו בכל גיל והתמודדות עם מחלות, מצוקות, ואסונות גופניים.

חותם החלמה

“על שחל ופתן תדרוך תרמוס כפיר ותנין”
חותם זה מסייע לחולים להחלים ממחלותיהם על ידי הרחקת אותם כוחות שלילים והחיבור לערוצים חיובים וחיזוק הפיזי והיכולת להתחבר הריפוי הפנימיים באופן שכלי ורגשי, חיזוקים והפעלתם של כוח רצון והאמונה אשר משפיעים על הכוחות הפיזיים.

חותם פריון

חותם זה אשר מכיל בצורתו שני קווים מקבילים אשר אינם נפגשים, ומשקפים כמעין שני מצבים האחד את הרצון והשני את המציאות. צירוף האותיות בינהם הינו הקוד שיצור את אותו איחוד. חותם זה מיועד לכל אדם אשר סובל מבעיות פוריות. בנוסף, הוא מעניק תחושת שחרור מלחצים נפשיים אשר עלולים לעכב התעברות, ובעת שלבי ההיריון מעניק את אותה שמירה והגנה על האם והעובר.

חותם פותח דרכים

“כי שבר דלתות נחושת ובריח ברזל גדע”
חותם זה מסייע לעונד אותו לשחרר ולהשתחרר מחוויות, אירועים, תחושות, מצבים ותקופות של תקיעות בחיים אלו או חיים קודמים. הקודים המיסטיים הכתובים בחותם זה וצורתו (מפתח), מהווים שילוב עוצמתי אשר משפיעים אסוציאטיבית, רגשית ומעשית. חותם זה פותח בפני האדם העונד אותו דרכים ונתיבים ומסיר אותם מכשולים מעכבים תוך כדי מימוש פוטנציאל נסתר.

חותם פרנסה

“וירד מים עד ים ומנהר עד אפסי- ארץ”
חותם זה מזמן לעונד אותו זרימת פרנסה (עבודה) לחייו, יכולת לסייע בהתמודדות: בעסקים, משא ומתן על כל סוגיו (ראיון עבודה,חוזים, מכירה/ קניה ועוד)

חותם שפע

חותם אשר מכיל את שמות המלאכים המסייעים לעונד אותו למשוך אליו שפע והצלחה. מסייע בהשגת והגברת ההצלחה, הרווח הכספי, הכבוד והשפע בתחום עבודתו. ממקד את האדם בדרכו העסקית ושומר מפני הסחות דעת אשר עלולים ליצור אשליה.

חותם המשאלה

“שימני כחותם על ליבך. כחותם על זרועך כי עזה כמות אהבה”
מברך את בעליו בחמלה ומסייע בהגשמת משאלות לב. חותם זה מחבר את העונד אותו להבנה שהמשאלה החשובה ביותר לבקש מהקב”ה שיסייע לאדם להכיר את עצמו, לפענח את רצונותיו שהביאוהו הלום להתחבר לניצוץ הפנימי שממנו תיווצר מודעות והתפתחות,שתמגנט את האירועים, השיעורים, האנשים, אשר יסייעו לאיזון, שלוות נפש ואמונה בתהליך זרימת החיים.

חותם זיווג

“ויברך אותם אלוהים ויאמר להם אלוהים פרו ורבו ומלאו את הארץ וכבשה”
חותם זה מזמן לעונד אותו סיטואציות שבהם יכול לפגוש, להתבונן ולזהות את הזיווג לו הוא משתוקק, ולקבלו באהבה, כבוד ובהערצה.

חותם אהבה

“זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי והיו לבשר אחד”
חותם זה מסייע בהבאת אהבה ממרחקים, כאשר אהבה זאת יכולה להיות: אהבה שהמרחק הגיאוגרפי מפריד בין האוהבים, ו/או כאשר האדם העונד אותו חי עם אנשים אחרים (הורים/עבודה/בן זוג) אך חש את אהבתם רחוקה ממנו.
חותם זה יסייע לאדם לאהוב, לקבל את עצמו ולהעניק רגש לאחרים תוך כדי סובלנות, הבנה,שוויון ושמירה על גבולות האהבה התשוקה.

חותם המנצח

הקודים המיסטיים הכתובים בחותם זה וצורתו (מפתח) מהווים שילוב עוצמתי לאדם אשר מעוניין להשיג הצלחה מקסימאלית במטרתו ובחלומו.
החיבור לעוצמות הנפשיות והשכליות אשר מאפשר ניצול כל משאבי הגוף והנפש וממקד וממקד את העונד בהשגת המטרה מבלי לחשוש, כך שהתוצאות יהיו הטובות ביותר. המימוש יוביל להשגת תהילה, פופולריות ועושר.

חותם נגד עין הרע

“שיר המעלות הבוטחים באדוני (ה’) כהר ציון לא ימוט לעולם ישב”
החותם רב עוצמה ומסייע לעונד אותו לחברו לרצונותיו הפנימיים.
מקנה הגנה מפני אויבים, ומרחיק רוחות רעות (עין הרע) מבעליו ומביתו.

חותם שמירה והגנה

“נתן נשמהם, ברד,אש להבות בארצם גפנם ותאנם”
חותם זה מסייע לעונד אותו באשר ילך- טיול,מסע, עסקים עבודה, מחדד את תבונת האדם להתרחק מסכנות ומכוון למציאת הדרך הנכונה במסעו.
בו בעת מעניק את השגחה מפני עין הרע.

חותם שלוות נפש ואיזון

“הון ועשר בביתו וצדקתו עומדת לעד”
שלוות הנפש והאיזון באדם מופרים לעיתים על ידי דחף ו/או פחד (שימו לב להיפוך האותיות) בנפש האדם מופעל הדחף להגיע לשלוות נפש ובו בעת ישנו הפחד לאבד את אותה שלוות נפש.
הקודים המיסטיים המוטבעים בחותם זה מעניקים לו את היכולת לחבור לאותו רצון פנימי לשלוות נפש ואיזון בחיינו, בכל תחומי החיים: מקצועי ואישי.
במצב מנטאלי מאוזן האדם נמצא במצב רגוע ובמיטבו, כך מתאפשרת ראיה בהירה ושקולה של המציאות תוך רגישות לאדם עצמו ולסובב אותו.
האדם נהנה משלווה סביבתית ומלווה אותו איזון ורוגע להצליח להכיל ולהתמיד בדרך זאת. ביכולת החותם לחבור לחכמת הלב, לאזן את נפש האדם ולאפשר הנאה מכל אותם מתנות אשר ניתנות לאדם בדרכו אל האושר והעושר.
  • שימו לב שכל הכתוב לעיל הנו בגדר המלצה בלבד ואינו תחליף לטיפול רפואי, פיזי או נפשי.

מבצע!

מוצרים לפי משמעות ומזלות

חותם שלמה- שמירה והגנה

 339.00
מבצע!

מוצרים לפי משמעות ומזלות

חותם שלמה – שפע

 339.00
מבצע!

אהבה זיווג וזוגיות טובה

חותם שלמה- אהבה

 339.00
מבצע!