איך להתמודד עם אנרגיות שליליות

המודעות היום הולכת וגדלה לאנרגיות החיוביות, הטובות אשר סובבות אותנו כל הזמן אך עם זאת הולכת וגדלה גם המודעות והרצון להגן על עצמנו מאנרגיות שליליות אשר חלקן נובעות כתוצאה מעין הרע.

לכן קיבצנו מספר דרכים להתמודד עם הבעיה:
  1. טיהור בעזרת מרווה- פשוט וזול. תחילה צריך לסדר ולנקות את הבית או המקום בו נעשה הטיהור. יש לקחת חופן עלי מרווה יבשים. להכניס לכלי עמיד באש ולהדליק בכמה מוקדים. יש לכבות את האש העולה (המרווה צריכה לבעור כמו פחם). עשן המרווה הוא המטהר את האנרגיות השליליות לכן כאשר חלונות הבית פתוחים יש להסתובב עם הכלי בחדרי הבית, מפינה לפינה ולבקש שכל האנרגיות השליליות יעזבו את המקום, בקשו אנרגיות טובות ואוהבות וששפע והצלחה יכנסו לביתכם (אפשר לבקש ולהוציא כל תחושה ולהזמין את כל אשר לבכם חפץ).
  • אפשר תוך כדי התהליך להשתמש בפעמון- גם לצלילים יש השפעה.

2. שטיפת הבית במי ים או במי מלח. המלח סופח את האנרגיות השליליות הנמצאות בבית.

3. טורמלין שחור הינה האבן החזקה ביותר להגנה מאנרגיות שליליות. מומלץ להניח בבית מספר אבנים: אחת בכל חדר ואחת יותר גדולה במרכז הבית.

אבנים נוספות שטובות להגנה הן: טורקיז, אגת כחול.

4. ישנו מבחר גדול מאוד של תכשיטי קבלה להגנה מאנרגיות שליליות בכלל ומעין הרע בפרט: מבחר תכשיטים המכילים את צרוף האותיות א.ל.ד, תליונים עם המשפטים: “בן פורת יוסף בן פורת עלי עין, כי מלאכיו יצווה לך לשומרך בכל דרכך, יברכך ד’ וישמרך” וכו’

5. אבן עין החתול קריסובריל, מוזכרת במקורות היהודיים בספר “מדרש תלפיות” והיא העוצמתית מבין סוגי עין החתול. מעניקה הגנה, מונעת עניות, משפרת מצב כלכלי ומביאה מזל ואושר. בתרבויות אחרות משמשת להרחקת עין הרע ומלנכוליה, מעוררת אינטואיציה. בנוסף מגבירה שפע, האבן מעצימה את האישיות, מחזקת כריזמה, ביטחון ויכולת ומעודדת הצלחה ושגשוג ברמות שונות.