סגולות אבני החן

אנשי התבונה וחכמי הרוח בכל הזמנים ידעו לזהות את סגולותיהם הייחודיות של הקריסטלים. הם השתמשו בהם, ריפאו בעזרתם ופיתחו את חכמתם ואת רוחם. הקריסטלים שימשו לטיפול בבעיות גוף ונפש,להגנה, לעשיית קסמים וכן להתחברות לרבדים רוחניים נעלים.

אבלון – מעניקה תחושת אושר, שמחה וכיף.
מחברת למקורות של כוח בתקופות קשות. מקורו של האבלון במים לכן הוא עוטף בתחושה של זרימה, רכות, רעננות ונינוחות ועם זאת נותנת מרץ לעשייה, מחזקת ומחיה את הגוף.

אגת – אחת משנים עשר אבני החושן- שבו.
מחזקת את מערכות ההגנה של הגוף ואת הביטחון
העצמי. מעניקה כוח ואומץ. מקלה במקרים של חרדות ופחדים. מהווה אבן ריפוי עוצמתית.
אגת כחול– מגנה ומרחיקה אנרגיות שליליות

אגת אש – גורמת לך להתבונן פנימה ולמצוא את העוצמה והכוח שיש לך בפנים. מעוררת השראה ומסייעת לאדם להתקדם בדרכו הייחודית.
אבן מקרקעת אשר מעניקה תחושת יציבות.

איולייט – בשימוש  אנרגטי מצוינת לעבודה על ניגודים ומקשרת בין רגש ומחשבה. בהיבט רוחני מחזקת יכולות ניבוי וטובה לתהליכי תקשור. מאפשרת להתייחס לנושא מסוים ביותר מזווית אחת. טובה להרגעת כאבי גרון.

אופלאבן עתיקה. נחשבת לאבן מעוררת המעצימה כל תכונה ומצב אנרגטי לכן לא רצוי לענוד במצבים רגשיים שלילים (דכאון) עוזרת להשתחרר מחסימות פנימיות ומעודדת תהליכי התפתחות וחיבור לפוטנציאל. 

אמטרין – אבן המורכבת משני המינרלים אמטיסט וסיטרין. מביאה לאיזון בין הגשמי לרוחני ועוזרת בריכוז, מיקוד ואסרטיביות.

אנג’לייט – אבן רכה ומרגיעה. מקבוצת אבני העידן החדש. מחזקת את המודעות העצמית, מאזנת גוף פיזי ורגשי ואיזון אנרגטי. טובה לתקשור. מבליטה שלווה פנימית.

אגת בוטצוואנה –מטהרת אנרגיות שליליות מהגוף ומהרוח.
“תופסת” את העין (הרע) במקום האדם הנושא אותה. מחזקת ומעניקה יציבות רגשית.
מקלה על שחרור רגשות וזרימה עימם.

אגת בלו-לייס – עוזרת למצוא את הדרך ולהגיע לשלווה פנימית. מנטרלת רגשות של כעס ותסכול.
מחזקת את צ’קרת הגרון ולכן מגבירה את היכולת להתבטא בבהירות. מחזקת את בלוטת התריס

אגת ג’אוד  – מערה עגולה וחלולה. פרשנותו של הטבע ל“אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בו”– מייצגת את היופי הפנימי שיש בכל אחד מאיתנו ועוזרת להוציא אותו החוצה. מחזקת יכולת קבלת החלטות תוך שמקלה על ראיית התמונה השלמה.

אגת דנדרייט – מסייעת לנוע בקלות ובביטחון בדרך שמתווים לך החיים. מגבירה את השפע והשגשוג בכל רובדי החיים. טובה לאנשים העושים כמה דברים במקביל. מחזקת את מערכת העצבים ואת העצמות.

אגת טורטלה- מעניקה תחושת כוח ויכולת להתמודד. משחררת פחדים וחסימות שקשורות לכסף ועל-ידי כך מאפשרת להצלחה חומרית להגיע אלינו. מקלה על מציאת מקום עבודה ועל קידום בה.מעניקה הגנה ומחזקת את הגוף.

אגת מוס – מחזקת, משפרת ומבליטה את התכונות החיוביות שנמצאות בכל אדם וכן יכולה לעזור לאנשים שיש להם הערכה עצמית נמוכה בהשגת איזון רגשי, שמחה ושלווה.

אובסדיאן – עוזרת להביט ב”חצי הכוס המלאה” שבכל מצב ולכן מביאה עימה אופטימיות, קלילות ושמחה לחיים. מחברת בין צ’קרת הכתר לצ’קרת הבסיס.
אובסידיאן סנופלייק מסייעת לראות את האור המצוי בחושך. מקדמת טוהר מחשבה ורגש.

אוונטורין  – אבן זו מגנה על הלב, תומכת ומנחמת. אבן מרפא כללית שיש ביכולתה להרגיע, לרפא ולאזן.
עוזרת לשמור על איזון והרמוניה פנימיים. התמצית הירוקה שלה יכולה לחדור לכל בעיה ולהעניק מהתנודות שלה רוגע, רוך וריפוי לכל מכאוב.
בשילוב עם רוז-קוורץ מאחדת את צ’קרת הלב עם יתר הצ’קרות.

אוניקס – אחת משנים עשר אבני החושן- שוהם.
מחזקת שליטה עצמית ומעודדת את הכוח לקבל החלטות. מאזנת ומחזקת את מרכז האנרגיה הראשון ועל-ידי כך מקרקעת ומעניקה תחושת יציבות.

אזורייט – מאירה את האפלה ופותחת את העין השלישית.
עוזרת בחידוש האמונה בעצמנו. מחזקת ומעצימה את היכולות הרוחניות והאינטלקטואליות. עוזרת להביע מחשבות ורגשות בצורה ברורה. טובה לטיפול בבעיות עיניים.

אם הפנינה – הצדף אשר בתוכו מתגבשת הפנינה.
עוטפת בתחושה של אהבה אימהית ושומרת ומגינה על ההילה שלנו מאנרגיות שליליות.
בכל מקום בו תונח היא מפיצה תחושה של שלווה ושלום.

אמונייט – מאובן של רכיכה שהייתה קיימת לפני מיליוני שנים. מעניקה חיזוק פנימי, קרקוע וחיזוק וביסוס לאינסטינקטים הראשוניים של המשתמש בה. כל אנרגיית ריפוי שמועברת בתהליכי הילינג תוך שימוש באבן זורמת בצורה ספירלית.

אמזונייט – מאזנת רגשית וחשובה לצמיחה רוחנית. מעניקה שמחת חיים ומגבירה תקשורת הקשורה לאהבה ומכוונת אהבה לאחרים. מעולה לטיפול בחרדות ובפחדים. מעודדת תקווה ואמונה בכל מצב בו אנחנו נמצאים.

אמטיסט – אחת משנים עשר אבני החושן- אחלמה.
אבן הנשמה. מחברת אותנו לשלווה שנמצאת עמוק בתוכנו.
מעוררת בנו ובכל מקום בו היא מונחת הרמוניה ותחושת סבלנות. אחת האבנים הטובות ביותר לריפוי מתח ולכאבי ראש.

אמרלד – אחת משנים עשר אבני החושן- ברקת.
“עוצמת הלב”, מאפשרת כנות רגשית עמוקה העוזרת בבניית יחסים של אמון ואהבה. עוזרת לפתח רגשות של אחווה ושל אהבה ללא תנאי. עוזרת בריפוי דלקות, בעיות לב ויכולה להקל על סוכרת.

אפופולייט – מתאימה מאוד לאנשים שעוסקים בהילינג ובהתפתחות רוחנית. מעוררת שאיפה לשיפור ורצון למצוינות. מחזקת את האינטואיציה. מרככת, מרגיעה ומטהרת. עוזרת לפוגג כעס וכאב.

אפטייט – מרגיעה ומקלה על לחץ, מקלה על קבלה והבנה של החיים. מאזנת תחושת רעב לכן יכולה לסייע לאלו שאוכלים יותר מדי וגם לאלו שאוכלים פחות מדי. מסיעת להגברת היצירתיות ולהשגת תחושת הרמוניה ואיזון בין היין והיאנג.

אקוומרין – אחת משנים עשר אבני החושן- תרשיש.
כמי הים אבן זו תשטוף מחשבות מיותרות ותחושות כבדות ותגרום להרגשה של זרימה בחייכם.
עוזרת לצלילות, כושר דיבור, צחות לשון והשראה. ביכולתה להקל על הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה.

בלאדסטון – משפרת את מחזור הדם ויעילה נגד הפרעות הקשורות לדם ולכלי הדם. מחזקת כוח פיזי ומעצימה אומץ לב. בעלת סגולות ריפוי חזקות ביותר. יכולה לתת תחושת כוח מופלאה ולהעניק חיוניות ועוצמה בתקופות של קשיים. ביכולתה להקל על נשים בתקופת המחזור החודשי.

גארנטאחת משנים עשר אבני החושן- נפך. מעוררת השראה, יצירתיות ומוטיבציה. אבן של שמחה ואופטמיות, מעלה את הביטחון ותחושת הערך העצמי. ממריצה ומחזקת את זרימת “אנרגית החיים” בגוף או בכל מקום שבו מניחים אותה. מטהרת ומעניקה אנרגיה מחודשת לגוף ולמערכת הדם. מחזקת את מערכת הפריון.

ג’ייד – מטהרת וממריצה את הדם ותוך כדי כך משרה רוגע נפשי. מביאה את הגוף למצב מספיק רגוע בו הוא יכול לרפא את עצמו.מאזנת רגישות יתר ומחזקת משמעת עצמית. מחזקת את המערכת החיסונית, כליות ולב.

ג’ספר – אחת משנים עשר אבני החושן-ישפה.
כל אבני הג’ספאר יכולות לעזור לשמר את אנרגיית
האדם ברמה גבוהה.
ג’ספר אדום– אבן מקרקעת בעלת אנרגיה גברית, ממריצה ומעצימה את כח החיים.
ג’ספר פיקצ’ר– מחזקת את המערכת החיסונית ומעודדת המשכיות וצמיחה לפעילות יצירתית.
ג’ספר בראוני עוזרת לאדם להסתגל למצבים חדשים. עוזרת למגוון בעיות במערכת העיכול.
ג’ספר דלמטי– חיוך, עליזות ושמחת חיים.
ג’ספר ריינפורסט– מעניקה שלווה פנימית, ומחברת לאנרגיה העוצמתית שיש בטבע, לצמיחה ולהתפתחות.

ג’ספר אושן– מרגיעה ומאזנת רגשית, מחזקת את אנרגיית האהבה בחיינו.

דזרט רוז – שילוב של קוורץ וחול. מקורה במדבר.
קשורה לאדמה ולצ’קרת הבסיס ולכן טובה לקרקוע ולאיזון. מעודדת צמיחה, מקוריות ויצירתיות.
טובה לאנשים העוסקים במספר דברים במקביל. מטהרת מחשבה וראיה פנימית.

דיומורטרייט – אבן זו תסייע לך לעמוד על שלך. מעודדת סבלנות וסובלנות. טובה לתקשורת ומקלה על ביטוי רעיונות רוחניים. עוזרת בשבירת מחסומים פנימיים, מעניקה יכולת התמודדות עם מצבים קשים. עובדת על אזור הגרון והראש.

המטייט – ברזל שנחשף לחמצן.
ברזל מחזק את הדם והוא מינרל חיוני לבני אדם, ולנשים במיוחד. אבן ריפוי מצוינת לכל מחלות הדם.שומרת על מצב בריאותי תקין. מחזקת את מרכז האנרגיה הראשון ועל-ידי כך מחזקת ביטחון עצמי וחוסן.

היוליט – מסייעת להבין מה ישרת בצורה טובה את צרכייך ובכך מעודדת התקדמות והצלחה. מעודדת יכולות תקשורת קיימות ומרגיעה כעסים. מסייעת לבטא רגש בצורה ברורה גם אם זה קשה ומאפשרת להיות יותר סבלניים. מצוינת לאיזון רמות הסידן, טובה לכל בעיות הקשורות במבנה העצם.

ונדנייטמעניקה שמחה פנימית מלווה בתחושת אושר ובניצוצות שמחה.מלמדת לשמוח גם מהדברים הקטנים, ליהנות מה”יש”. מקלה על קבלת שינויים.

טופז – אחת משנים עשר אבני החושן- פטדה.
אימפריאל– מעניקה מרץ ואנרגיה, מעלה את רמות האנרגיה והחיוניות של הגוף, מושכת שפע ומחזקת אינטלקט.
כחול– מרגיעה ומטהרת את המחשבה, מעוררת השראה ומשפרת תקשורת והבעה. פותחת את צ’קרת העין השלישית.

טורמלין – שחור– משרה אווירת הגנה וביטחון רגשי ופיזי. מגנה מאנרגיות שליליות וכבדות של אנשים אחרים.
ירוק- עוזרת לדבוק במטרות שהצבנו לעצמנו ולא להיפגע ולקחת ללב. מאזנת רגשות ומרגיעה חרדות וחששות.
ורוד– מלמדת כיצד להנות ולזרום עם החיים לאן שהם לוקחים אותך.
אבטיח– משלבת את הירוק והורוד.

טורקיז – בכתובים ידועה כאבן ש”אינה תופסת עין הרע” ולכן טובה לשמירה והגנה.
מעוררת את העוצמה הפנימית, השלווה והאומץ. מעניקה רוגע לנפש ואיזון לרגש.
מקלה על הנשימה ולכן טובה לסובלים מאסטמה.

טקטייט – מטאור. אבן הגנה חזקה על-ידי כך שהיא מחזקת את שדה האנרגיה של האדם ומאזנת את הצ’קרות.
מחזקת פיסית ונפשית. מאזנת יין ויאנג. מאזנת את המערכת ההורמונאלית ומערכת זרימת הדם.

טנזנייט – אבן עוצמתית. מחזקת יכולות תקשור.מגנה ומאזנת בעבודה רוחנית. מאפשרת ראייה ויזואלית ומצמצמת אגואיזם. מרגיעה, גורמת להתרוממות רוח ופתיחות לב.

יוניקייט – בונה ומאזנת יציבות רגשית , מחזקת אהבה עצמית ואהבה לאחרים תוך יצירת גבולות בריאים בין האדם לסביבתו. מפוגגת מועקה. בגוף הפיסי ביכולתה לסייע במקרים של הפרעות אכילה.

כלציט ירוק – מאפשרת לכוח הריפוי הירוק להקל על שחרור הישן וקבלת החדש. מרפאה וידידה טובה בזמנים של שינוי. טובה לשימוש במקרים של דלקות פרקים, שגרון, בעיות בחוט השדרה, ברצועות השרירים או בסחוס.

כלציט צהוב ודבש – עוזרת להישאר אופטימי במצבי לחץ. בגלל צבעה הצהוב מתקשרת באופן מיוחד לצ’קרת הטבור (מקלעת השמש) ולכן ביכולתה לחזק את כוח הרצון ואת העוצמה האישית. עוזרת בבעיות הקשורות בפרקים, בעצמות ובשרירים.

כלציט תכלת – משפרת את הזיכרון בגלל הקשר שהיא יוצרת בין השכל לרגש. מעוררת יכולת תקשורת ומעודדת יכולת התבטאות. מקלה במצבי טראומה ועוזרת לעבור שינויים ביותר קלות.

כלצית כתומה – מחזקת את מרכזי האנרגיה התחתונים ולכן מתקשרת למיניות, יצירתיות ושמחה.

לאופרד- סקין  – מאזנת עוצמתית ללב . מחזקת אינטואיציה ויחד עם זאת מקרקעת ומשרה תחושת יציבות וביטחון.
מקלה על אנשים במצבי ייאוש. עוזרת להתמודד עם פחדים וחרדות. טובה לטיפול בבעיות עור, צלקות ואלרגיות.

לאפיס לזולי – אבן החן של האמת ושל הנאמנות העצמית. אבן הסופחת כאב במיוחד באזור צ’קרת הגרון (אף, אוזן, גרון). מחזקת את הגוף במהלך התעוררות רוחנית ומרחיבה את הנפש. משחררת לחץ ומעניקה כוח.(בדרך כלל מתגבשת עם פיריט עליה ולכן צריך להוסיף את סגולותיה)

לברדורייט – “היכל הכוכבים”. מעודדת אותנו להקרין את האמיתי היפה שבתוכנו ולקבל את עצמנו כמו שאנחנו. להגיע לשלום פנימי, שלווה ואושר אמיתי. מקלה על מתח ולחץ. מחדדת ומחזקת את השכל. ומביאה בהירות ודייקנות למחשבה. מגנה ומאזנת את ההילה.

לפידולייט – מעניקת תחושת רוגע ושלווה. בעזרתה ניתן להפיג מתחים ודאגות. מעניקה תחושת שקט עמוק ומקלה על אנשים הסובלים מבעיות שינה. מגבירה סבלנות וסובלנות ובכך עוזרת בהפגת מתחים. מעוררת את השמחה והאופטימיות אשר נמצאים בכל אדם.

לרימר – אבן זו עוטפת אותך בתחושה של רוגע ושלווה עמוקים. מעודדת אותנו לחיות מתוך שמחה ,אהבה והרמוניה רגשית. מעוררת חוכמה פנימית ומאפשרת את ביטויה באופן מעשי.

מונסטון – האבן לזיווג נכון ואמיתי. אבן לחידוש ורענון היחסים בין בני זוג, מביאה הרמוניה לחיי הנישואין. מגבירה אינטואיציה ולכן מקלה על בחירה נכונה של בן זוג.
מונסטון ריינבו- מלאה בניצוצות של נשיות עוצמתית ועם זאת רכה, עדינה ומלטפת.

מלאכיט – תמצית הטבע, אבן חן עתיקה בעלת סגולות מרפא המבטא את הירוק המרפא הקיים בטבע. המלכיט מסייעת לנו להעלות את התת מודע אל המודע. למלכיט אנרגיה צפופה ואטומה ואינה משדרת אנרגיה אלא סופגת אותה, לכן טוב להניחה על איברים הזקוקים לריפוי. ניתן להבחין בזרימת האנרגיה במעגלים ובצורות שמופיעות עליה. מגנה ושומרת מפני תאונות דרכים.

מלאכיט- אזורייט – אבן ריפוי חזקה. מרגיעה ומעודדת תהליכי החלמה. האזורייט ( הכחולה) מרגיעה את החרדה והמתח על מנת שהמלאכיט (הירוקה) תוכל לרפא. מפוגגת לחץ ומתח, ומביאה איזון למחשבה ולרגש.

סאנסטון – משדרת את אנרגית השמש בצורה ממוזערת.
מביאה את אנרגית הריפוי של האור למקומות לא מאוזנים בגופינו. עוזרת לסילוק של פחדים וחרדות ומפיגה דכדוך, מתח ולחץ. טובה לבעיות שונות בקיבה ובבטן.

סודוליית – מחברת את השכל עם הרגש בחיבור מאוזן ועל-ידי כך מאפשרת חשיבה עמוקה יותר ורגועה יותר. שייכת לצ’קרת הגרון ולכן משפרת תקשורת ומאזנת את בלוטת התריס.

סלנייטאבן האור. ממלאת באנרגיה רכה וצלולה (מכילה 70% מים). טובה בליווי תהליכים רוחניים שונים. מאזנת רגש ועוזרת להתפתח ולהגביר את האינטליגנציה הרגשית. מינרל המכיל קלציום ולכן עוזרת בבעיות עצמות, פרקים ושרירים.

סיטרין  – אחת משנים עשר אבני החושן- לשם
אבן השפע וההצלחה. כמו השמש האנרגיה של הסיטרין טוענת, חמימה ומחיה. מחזקת ביטחון עצמי ואמון בהצלחה האישית והחומרית. מרפאה ומחזקת את מערכת העיכול, שלפוחית השתן והכליות.

סמוקי- קוורץ  – מאפשרת לאדם להתמלא באור בכך שהיא מלמדת אותו להיפטר מהדברים שאינו זקוק להם עוד לשם
גדילתו. בגלל צבעה הכהה שייכת למרכזי האנרגיה התחתונים. היא מעניקה יציבות ומחזקת באדם את הקבלה והאהבה לעולם ולעצמו.

ספיר – אחת משנים עשר אבני החושן- ספיר.
אבן החן של האמת, צחות המחשבה והחכמה.                                                                  מלווה את האדם בדרך להגשמת ייעודו בכך שמחזקת נחישות, שאפתנות ואת הצורך במימוש עצמי. מעולה לחיזוק רוחניות ומפתחת את כושר הביטוי העצמי. מביאה שלווה לנפש.
עוזרת במיוחד בבריאות העיניים.

סרפנטיין – אבן מרוממת המביאה שמחה ותחושת התעלות. מחזקת אופטימיות ומשמשת לשיפור מצב הרוח.
משחררת פחדים. עובדת על אזור הלב תוך הענקת אנרגיות נינוחות לאזור זה. ממריצה חילוף חומרים בגוף.

עין החתול קריסובריל  – (עין החתול הינו אפקט אשר קורה על מגוון גדול שא אבני חן, כאן אנו מתייחסים לאבן החן- קריסובריל) מעודדת עוצמה פנימית. מחזקת באדם את הביטחון ביכולת להשיג את מטרותיו ולהכיר בעושרו הפנימי. מגבירה יכולת ריכוז. במדרש תלפיות נכתב שמי שנושא אותה לא ידע עניות, במקום עניות יבוא לידי עשירות…ומקובל שכל הנושא אותה לא יפגע בו עין הרע. (ראו מאמר מורחב)

עין הנמר (זהב) – משפרת את יכולת הריכוז- מייצבת, מגבשת, ומאחדת את המחשבות. מסייעת במיקוד האנרגיה הפיזית לביצוע משימות ואתגרים.
עין הנץ(כחול) עוזרת לראות את החיים בפרספקטיבה אחרת.
עין השור(אדום)– מעודדת הגשמה עצמית ומקרקעת בצורה חיובית.

ענבר – מרוממת ומעודדת ומלמדת להלך בקלילות בשבילי החיים. עוזרת לקחת את החיים עם יותר הומור ולמצוא את האושר בכל צעד וצעד שעושים. בענבר קיימת היכולת למשוך מחלות מהגוף, הוא יכול לספוג את האנרגיה השלילית ולסייע לגוף לרפא את עצמו.

פטריפייד ווד – עוצמת האבן נובעת מהיותה עץ מאובן.
היא מעניקה כוח ואומץ ויכולה לעזור לנו להתפתח ולשלוח ענפים רבים לעבר ההצלחה והגשמה עצמית. מעניקה תחושת יציבות וחיבור לאדמה. עוזרת בחיזוק של שלד הגוף.

פרנהייט – מגבירה אנרגיות ומעניקה הגנה. אבן בעלת אנרגיות רכות, עדינות ומרגיעות. מעודדת גישה סלחנית ואוהבת.

פיריט – אבן השמחה! הבט בה היטב ותחוש בשמחה שהיא טומנת בחובה. כשאדם הוא שמח ביסודו, אבל ישנם דברים שעוצרים אותו, הפיריט תעזור לו להתמלא בשמחה. מעוררת אומץ וע”י כך עוזרת לנו להוציא לאור את כל מטרותינו הפנימיות. מחזקת אנרגיה באדם ובאבנים אחרות.

פיקוק קופר – ביכולתה להביא רעננות וחידוש לחיים.
מאפשרת מבט למצבים כואבים תוך הכרה וקבלה של שינויים. מלמדת ליהנות מהאושר של הרגע תוך העברת מסר שהחיים הם חוויה מהנה. לא להניח במים או במלח.

פלורייט – אבן העתיד. מסייעת להגשמה של חלומות ורעיונות.
עוזרת בפיתוח מודעות רוחנית. היא מורכבת מסידן ומפלואור, ולכן טובה לעצמות שהן בסיס הגוף והחיים. טוב להניח אותה על מחשב ו/או מיקרוגל לקליטת הקרינה.

פנינה – מייצגת טוהר, תמימות ואמונה. מעניקה תחושת רוגע ושלווה פנימית וגורמת לעונד אותה לחוש יופי פנימי המוקרן כלפי חוץ. היא נותנת תמצית של כוח פנימי. עוזרת להתגבר על תחושות של דיכאון, צער וכאב.

פרידות – אבן התקווה. נקראת כך משום שהיא מעניקה לאדם אנרגיה חמה וידידותית שיוצרת תקווה. עוזרת לרפא “אגו” פגוע על-ידי החלשת הכעס והקנאה. מעניקה השראה של אושר בתוך ה”אני”.
מצוינת לחיזוק הלב והריאות.

קארנליאן – מעניקה מרץ, אנרגיה ושמחת חיים. מעניקה אומץ וכוח להתקדם הלאה. יוצרת מאזן ריגשי המסייע לחוות רגשות. טובה לאלו הנוטים לתת לזולת אך לא עושים למען עצמם.יעילה לאנשים מפוזרים או מבולבלים.מסייעת בטיהור הדם והכבד, בטיפול בבעיות טחול, לבלב, כליות וכיס המרה.

קורל – מעניקה הגנה כללית נגד כל סוג של שליליות.
משאירה בתוכך את מה שטוב עבורך ו”משחררת” את כל השאר.
אדומה– אבן של שמחה חיוניות ומרץ.
ורודה– מחזקת אכפתיות, אהבה וחמלה כלפי אנשים אחרים.
לבנה- מאזנת את כל שבעת הצ’קרות.

קוורץ – מרטיטה את האור הלבן המכיל בתוכו את כל הצבעים ולכן מאזנת את כל הצ’קרות, מגבירה אנרגיה ומעניקה טוהר למחשבה ולרגש. היא מקרינה אור לבן אלוהי אשר מחזק את אנרגיית הגוף הכללית. מנקה את ההילה ומגן על האדם מפני מחלות. אחת האבנים הטובות לצרף לתהליך מדיטציה והיא מגבירה התפתחות רוחנית.

קיאנייט – עוטפת בתחושת שלווה ושקט עמוק.
מפיגה כעסים ותסכולים. מגבירה תקשורת ומודעות רוחנית. בגלל צבעה הכחול מתקשרת באופן מיוחד לצ’קרת הגרון וביכולתה לעזור בבעיות הקשורות לבלוטת התריס.

קלצדוני – מרגיעה רגשית, מנטאלית ופיסית. מחזקת רצון טוב ומביאה אושר ושמחה. מעוררת תחושה של רצון טוב ונכונות לעזור. מטהרת את המחשבות ומעודדת תקשורת שלווה ורגועה.

קריסופראס – “אבן הסליחה”. מצמצמת גישה ביקורתית ומלמדת אותנו לסלוח. מגבירה קבלה ואהבה עצמית. מעניקה תחושת בריאות ורעננות רגשית, מנטאלית ופיסית. מעניקה אנרגיה לצ’קרת הלב.

קריסוקולה – מרגיעה את המחשבה ואת הלב. יוצרת תהליכים פנימיים של שלווה ורגיעה שהרי שלווה יכולה להתרחש רק כאשר הנשמה שלווה. אבן נקבית המסמלת את המים, החורף, הלבנה. עוזרת לפיתוח תכונות כגון רוך, חמלה, סבלנות,סובלנות וצניעות. מתאימה לריפוי בעיות נשיות והיא עוזרת לנשים הסובלות מאי- נוחות בתקופת המחזור החודשי.

רובי – אחת משנים עשר אבני החושן- אודם.
מעניקה מרץ, חיוניות, כוח ואנרגיה. מחזקת ומחיה את הגוף לכן מומלצת לאנשים הסובלים מחוסר אנרגיה ומחולשה. “אישה הנושאת את אבן האודם- “אינה מפלת נפלים ולידתה קלה עליה”, נפלאה לנשים המתקשות ב”כניסה” להריון ושמירה על הריון בריא ואף מחזקת את הרחם לאחר הלידה.

רודונייט – אבן חשובה לצ’קרת הלב. מקרקעת, מבססת ועוזרת לממש את האהבה.
היא מפוגגת מועקה ומשחררת מאנרגיות כבדות באזור החזה. מחברת בין צ’קרת הבסיס למרכז החזה ולכן משלבת בין אהבה לבין יציבות וביטחון.

רודוקרוסייט – אבן של קבלה עצמית ופתיחת לבבות על-ידי כך עוזרת לשחרר מביקורת עצמית וכעס עצמי הרסני.
צבעי האבן שופעים חיוניות ואף מרגיעים. משמשת לטיפול בבעיות נשימה, ריאות ואסטמה.

רוז-קוורץ  – אבן האהבה. מציפה באנרגיה אשר היא חיונית להגשמה עצמית ושלווה פנימית. האבן חודרת באיטיות לצ’קרת הלב מזינה, מרגיעה ומלמדת לתת ולקבל אהבה. היא עוטפת בעדינות באנרגיות רכות ומרגיעות ומלמדת כי מקור האהבה האין סופית נובע מבפנים. (מידע נוסף במאמר “אבן הרוז קוורץ)

רוטילייטד-קוורץ – אבן מייצבת יחסים, נישואין, ותהליכים מנטאליים.
מסייעת לרדת לשורש הבעיה וכך ניתן לרפא את המצב. מפעילה את כל הצ’קרות ומטעינה אותן באור רב. טובה לריכוז ומשפרת מאוד את כושר הביטוי בכתב ובעל-פה.

שיבה לינגם – צורת האבן מסמלת את האנרגיות הגבריות והצורות שעל האבן מסמלות את האנרגיות הנשית. אבן מצוינת לאיזון בין ניגודים בעיקר זכרי ונקבי. האבן מתפעלת את האנרגיה הקונדליני המסתורית והעוצמתית שקיימת בפוטנציאל של כל אחד.

 

אנו מזמינות אתכם להכניס את קסמם של אבני החן לתוך חייכן או כמתנה לאלה שאתם אוהבים מכל, בטבעת, תליון ייחודי או מחרוזת שופעת בקסם. רכשו עכשיו ואנו נארוז עם המון אהבה ונשלח אליכם.

  • שימו לב שכל הכתוב לעיל הינו בגדר המלצה בלבד ואינו תחליף לטיפול רפואי, פיזי או נפשי.

16 thoughts on “סגולות אבני החן

  1. buy CBD oil אומר:

    This design is incredible! You certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job.

    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

  2. buy cbd gummies אומר:

    I enjoy, cause I discovered just what I was having a look
    for. You’ve ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a great day.

    Bye

  3. CBD for sale אומר:

    What’s up to all, how is all, I think every one is getting more from this website, and your views are nice in support of new people.

  4. buy CBD אומר:

    hello!,I really like your writing so a lot! share we be in contact more
    approximately your post on AOL? I require an expert on this area to resolve my problem.

    May be that is you! Having a look forward to peer you.

  5. buy cbd gummies אומר:

    Hi there everyone, it’s my first go to see at this web page,
    and article is actually fruitful in support of me,
    keep up posting these posts.

  6. cbd gummies for sleep אומר:

    Hi there! This blog post couldn’t be written much
    better! Looking through this post reminds me of my previous roommate!

    He always kept talking about this. I will forward this post to him.

    Fairly certain he will have a very good read.
    Thanks for sharing!

  7. cbd oil for dogs אומר:

    Howdy! This is my first visit to your blog!
    We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us useful information to work on. You have done a extraordinary job!

  8. cbd for dogs אומר:

    each time i used to read smaller posts which as well clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading at this place.

  9. best cbd gummies for pain אומר:

    I am sure this post has touched all the internet visitors, its really really good piece of writing
    on building up new blog.

  10. CBD gummies for אומר:

    May I simply say what a comfort to find somebody that actually
    understands what they are discussing over the internet.
    You definitely realize how to bring a problem to light and make
    it important. More people must look at this and understand this
    side of the story. I can’t believe you are not more popular since you certainly have the gift.

  11. cbd oil for dogs אומר:

    Hello to all, the contents present at this web site
    are really awesome for people experience, well, keep up the good
    work fellows.

  12. Halley אומר:

    I every time used to read post in news papers but now as I am a
    user of web thus from now I am using net for posts, thanks
    to web.

  13. CBD gummies for sale אומר:

    I was suggested this website by my cousin. I am not sure whether this
    post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.
    You are wonderful! Thanks!

    Also visit my blog post – CBD gummies for sale

  14. 0mniartist אומר:

    It’s not my first time to go to see this website, i am visiting this site
    dailly and obtain nice information from here daily. 0mniartist asmr

התגובות סגורות.