ע”ב (72) שמות הבורא

ע"ב השמות

על פי חכמת הקבלה טכנולוגיה רבת עוצמה הוצפנה בתוך סיפור קריעת ים סוף בו בני ישראל זקוקים לנס          ולכן הם זועקים לבורא עולם ומתחננים לעזרתו, אך הוא עונה “מה תצעק אלי?” (שמות י”ד, ט”ו).

בורא עולם מבהיר לבני ישראל שיש להם את הכח לעזור לעצמם להחלץ מהסכנה המרחפת מעליהם.

ע”ב (72) השמות מורכבים משלושת הפסוקים המספרים את סיפור קריעת ים סוף אשר כל אחד מהם מכיל 72 אותיות (פסוקים י”ט, כ’ וכ”א)

יט- וַיִּסַּע מַלְאַךְ הָאֱלֹהִים, הַהֹלֵךְ לִפְנֵי מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיֵּלֶךְ, מֵאַחֲרֵיהֶם; וַיִּסַּע עַמּוּד הֶעָנָן, מִפְּנֵיהֶם, וַיַּעֲמֹד, מֵאַחֲרֵיהֶם.

כ- וַיָּבֹא בֵּין מַחֲנֵה מִצְרַיִם, וּבֵין מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיְהִי הֶעָנָן וְהַחֹשֶׁךְ, וַיָּאֶר אֶת-הַלָּיְלָה; וְלֹא-קָרַב זֶה אֶל-זֶה, כָּל-הַלָּיְלָה.

כא- וַיֵּט מֹשֶׁה אֶת-יָדוֹ, עַל-הַיָּם, וַיּוֹלֶךְ יְהוָה אֶת-הַיָּם בְּרוּחַ קָדִים עַזָּה כָּל-הַלַּיְלָה, וַיָּשֶׂם אֶת-הַיָּם לֶחָרָבָה; וַיִּבָּקְעוּ, הַמָּיִם.

רישמו את פסוק י”ט מימין לשמאל, ללא רווחים.

מתחתיו את פסוק כ’ משמאל לימין, ללא רווחים.

ומתחתיו את פסוק כ”א מימין לשמאל, ללא רווחים

כעת נוצרו 72 שמות בני 3 אותיות כל אחד – שימוש בשמות אלה הוא כלי עוצמתי ליצירת שינוי משמעותי בחייכם, זהו מפתח למשיכת שפע, ברכה, אושר, בריאות, שמירה והגנה ועוד.

המפתח לשימוש בעוצמה של ע”ב השמות הוא החיבור אל אור הבורא שהוא נתינה אמיתית של אור ואהבה מכל הלב וללא תנאי.

כל אחד מהצרופים מתוך ע”ב השמות מעביר רטט של אנרגיה אל עולמנו הגשמי. כאשר אנו מתכונים לצרוף מסויים הוא חודר ישירות אל נשמתנו וממלא אותה באור גדול.

כאן נפרט לכם את משמעותו של כל צרוף מתוך ע”ב השמות:

והו- מסע בזמן: מבט אל העבר ותיקון.

בכוחו של צרוף זה לסייע לנו כאשר אנו רוצים למחוק מעשים לא טובים ומילים קשות שאת ההשפעה שלהם אנו מרגישים היום. עצבו מחדש את ההווה שלכם בכדי ליצור עתיד מלא בשמחה ובאור.

 

ילי- השבת ניצוצות אבודים- חיזוק הנשמה.

בכוחו של צרוף זה למלא אותנו בניצוצות של אור רוחני המכיל בתוכו אושר, שפע, חוכמה ומשמעות.

 

סיט- לחולל ניסים.

בכוחו של צרוף זה לסייע לנו לחולל ניסים בעולם החומרי בתנאי שקודם לו שינוי פנימי בתוכנו. הכח הטמון בשם זה מאפשר לשינוי הפנימי שעשינו לבוא לידי ביטוי בעולמנו הגשמי.

 

עלם- סילוק מחשבות שליליות.

בכוחו של צרוף זה להשתיק ו”לכבות” מחשבות שליליות ובמקומם אתם מתמלאים באור רוחני הממלא את ליבכם ונשמתכם.

 

מהש- ריפוי.

בכוחו של שם זה להעניק אנרגיית ריפוי בצורה העמוקה ביותר. הריפוי מתפשט וכולל בתוכו את כל סוגי ה”חולי” הקיימים בחייכם (מערכות יחסים לקויות, חולי רגשי/ מנטלי..)

 

ללה- לחלום ולקבל מסרים.

בכוחו של שם זה לסייע בחלימת חלומות אמת. נשמתכם תמריא בלילות למקומות בטוחים ואוהבים ותוכלו להתעורר בכל בוקר טעונים מחדש, מחוזקים, רעננים ובעיקר חכמים יותר.

 

. אכא- הדי אן אי של הנשמה

שם זה מחבר אותנו למלוא העוצמה הטמונה ב22 האותיות של האלף- בית העברי שהן כלי הבריאה או הדי אן איי של היקום והנשמה. בעזרת שם זה תוכלו להשיב משמעות לחיים, הכל זורם, מסתדר והרמוני.

 

כהת- סילוק אנרגיה שלילית ולחץ.

שם זה מפזר ומנטרל השפעות שליליות שמגיעות מהסביבה וגם כאלה הנמצאות בתוכנו.

 

הזי- תקשורת עם מלאכים.

השימוש בשם זה פותח לנו פתח לרשת תקשורת עם המלאכים והפעלת השפעתם של המלאכים החיוביים ואיתם את הכח המופעל מעצם ההתחייבות האמיתית שלנו להחיל שינוי פנימי ועמוק לטובה.

מלאך הוא חלקיק של אנרגיה רוחנית, בדומה לחלקיקים תת-אטומים, מלאכים מופיעים ונעלמים מכח המילים, המחשבות והפעולות שלנו.

 

אלד- הגנה מעין הרע.

כלי לחימה למאבק בעין הרע, מגן של אנרגיה חיובית, מקיף אותנו ונותן הגנה מאנרגיות שליליות, קנאה וכוונות זדון של אחרים.

 

לאו- טיהור מקום מאנרגיות שליליות.

בכוחו של שם זה לגרש ולהרחיק אנרגיות שליליות ומשקעים מהחלל בו השתמשנו בשם זה. אורו של שם זה מבטל את האנרגיה השלילית ומטהר את הסביבה.

 

ההע- אהבת חינם.

שם זה מעורר את אנרגית האהבה בתוכנו ובסביבתנו. זכרו, אהבה היא כלי נשק של אור. הכניסו אהבה לתוך חייכם וצרו הרמוניה ושמחה.

 

יזל- גן עדן עלי אדמות.

על פי חוכמת הקבלה הביטוי ‘גן עדן עלי אדמות’ מתייחס לשלום אישי ולשלום כלל עולמי כאחד. הדרך לגן העדן הזה עוברת דרך השגת גאולה ותשובה פנימיים. כאשר שינוי זה הופך לתופעה המונית ומגיע למסה קריטית אז נוכל לחזות בשלום עולמי והרמוניה.

 

מבה- הקץ לנשק.

הפתרונות שמביאים לשלום אינם פוליטיים, פילוסופיים או צבאיים. אלימות, אפילו האם היא מוצדקת, היא מלחמת חושך בחושך. פתרונות של ממש חייבים להתבסס על חיבור לאור רוחני ולנשמה אנושית. באמצעות אורו של שם זה מסייע לסלק את החושך ועוזר לראות את הטוב שקיים בכל אדם.

 

הרי- ראיית הנולד.

שימוש בשם זה מחדד את ראיית הנולד ומגדיל את טווח הראיה קדימה אל העתיד, כך תוכלו לקבל החלטות שיניבו פירות ויבטיחו הצלחה ושמחה.

הקם- לצאת מדכאון.

שם זה מחזק ועוזר לקום מחדש אחרי קושי גדול, לקום אחרי נפילה ולשאת סבל וקושי כאשר הדרך קשה ומורכבת. בכוחו של שם זה להזכיר לנו כי גדולה אמיתית היא היכולת לקום מחדש והיא זו שמגדילה את האור בעולם.

 

לאו- לצאת לחופשי (הבריחה הגדולה).

שם זה מסייע לנו לזהות את האגו והשפעותיו על חיינו והחלטותינו, ולהשתחרר מההשפעות ההרסניות שלו עלינו ולזכות במקום במתנות האמיתיות שהחיים יכולים להעניק לנו- משפחה, חברות, סיפוק ומילוי רוחני.

 

כלי- פוריות.

הבאת ילד לעולם, רעיונות חדשים או פתרונות עסקיים לכולם דרוש כוח של פוריות. בכוחו של שם זה להביא גוף ומח פוריים המולידים ניסים וברכות בחיינו ומסייעים לנו להגשים את עצמנו במובנים העמוקים ביותר. שימו לב- ניתן לכוון שם זה גם לשליחת עזרה לאחרים המנסים להקים משפחה.

 

לוו- חיוג ישיר לבורא.

בכוחו של שם זה להסיר כ מכשול ומביא אותנו לידי הכרה בכך שרק אנו אחראים להענות לתפילותנו, הוא מסיר חסימות ומכשולים ויוצר עבורנו חיבור אל מקור כל הברכות.

 

פהל- הכח לנצח התמכרויות.

בכוחו של שם זה למלא אותנו באור הבורא, בעוצמה רגשית ובמשמעות הדרושה כדי לנצח את הדחפים והתאוות.

 

נלך- ביעור מגפות.

בעזרת שם זה נוכל לזמן את האור להשמיד את כל המגפות המייסרות אותנו בעידן זה.

 

ייי- סופה של משיכה קטלנית.

דרך הכח הגלום בשם זה, נשמתנו מתמלאה באנרגיה מקודשת ומעלימה אנשים שהשפעתם שילית מחיינו.

 

מלה- כוחו של האור.

העבירו את אור ע”ב השמות, שהם אבני הבניין של האור הרוחני, לאנשים הסובבים אתכם, בקשו את הכח להיות דוגמה אישית ודעו כי שם זה מגביר את האור והשמחה בעולם.

 

חהו- קנאה.

דרך הכח הגלום בשם זה נוכל לבטל ולנקות את ההשפעות השליליות שנוצרות בעולמנו כתוצאה מקנאה ובכך להפחית את הכאב והסבל בעולמנו.

 

נתה- דברו בכנות.

שם זה נותן את האומץ לפתוח את הלב ואת הפה במיוחד כשקשה לנו ואף מחזק אותנו כשאנו זקוקים לשמוע את האמת. כתוצאה מכך נוכל לחוות יחסים מספקים, כנים ואוהבים.

 

האא- סדר מתוך כאוס.

באמצעות שם זה נוכל להשיב על כנו את הסדר והשלווה בחיינו.

 

ירת- השותף השקט.

בכוחו של שם זה, בשילוב עם מצוות מעשר, להפוך את האור לשותף השקט שלנו והוא ימלא את חיינו בברכות ובהגנה.

שאה- זיווג קוסמי.

בעזרת שם זה נוכל להעיר את האנרגיה של זיווגים קוסמיים, מחצית הנשמה מושכת את מחציתה השניה. מערכות היחסים הקיימות שלנו מתמלאות בברכה ובאור. מושג הזיווג הקוסמי אינו חל רק על נישואים אלא גם על יחסי חברות, שותפים עיסקיים וכו..

 

ריי- הסרת שנאה.

על ידי טיהור השנאה מלבנו נוכל לתקן את צרות העולם כולו עד השורש. בעזרת אורו של שם זה תוכלו להשיל מעליכם רגשות שליליים.

 

אום- בניית גשרים.

שם זה הנשמע כמו המנטרה המשמשת תורות רוחניות מהמזרח מעניקה את היכולת להושיט יד לשלום, היא מעוררת בתוכנו חמלה ואומץ ועל ידי השכנת השלום הגשר לעולמות עליוניים יקום עבורנו.

 

לכב- לסיים את שהתחלת.

פחד, תסכול, ספק ועצלות יכולים למנוע מאתנו להשיג את יעדנו. בכוחו של שם זה להעניק לכם את הכוחות להשלים את מה שהתחלתם בעשיתו (במיוחד מטלות ויעדים הנושאים אופי רוחני).

 

ושר- להפנים את הלקח.

בכוחו של שם זה לחזק את זכרונות העבר ולהטביע בנו את הלקחים והחוכמה שלמדנו מחוויות העבר.

 

יחו- גלוי הצד האפל.

בכוחו של שם זה להגדיל את האור ולסייע לנו לזהות את הכוחות השליליים הנמצאים בתוכנו ולהפוך אותם לנחלת העבר.

 

להח- צא/י מעצמך.

שם זה מסייע לנו להתעלות מעל מגבלותינו, לנטרל את השפעת האגו בתהליך קבלת ההחלטות שלנו ולאפשר לאור להוביל אותנו.

 

כוק- אנרגיה מינית.

בכוחו של שם זה להתכוון למטרה הרוחנית של הסקס ומאפשר איחוד שהוא מעשה של אור לזוג שדבק זהבזה ומאפשר לצרכיו של בן/ בת הזוג להיות קודמים לשלו- החוויה של סקס הופכת לסקס מקודש.

 

מנד- ללא מורא.

בכוחו של שם זה לסייע לנו להתגבר על הפחדים התוקעים ומעכבים אותנו, המכבידים ומעמיסים על קיומינו כל כך שאנו עסוקים רק בהתמודדות איתם, לעקור אותם מן השורש ומתוך הוויתכם באופן מוחלט. רק כך תוכלו לחיות חיים טובים באמת, משמע לחיות באושר מושלם, בחירות מוחלטת ובהגשמה מלאה.

 

אני- התמונה בגדול.

בכוחו של שם זה להגביר את המודעות לגבי ההשפעה ארוכת הטווח של המעשים שלנו ומאפשר לראות את התכלית שמאחורי כל אתגר ואת האור שיגיע אחריו.

 

חעם- מעגליות.

שם זה עוזר לקבל בבואנו לתת, ולתת בבואנו לקבל. כך נוכל לראות את ההזדמנות שהנתינה סיפקה לנו, הערכה של מה שקיבלנו והמוכנות שלנו לחלוק אותו עם האחר יוצרת מעגליות המוציאה אותנו אל האור.

 

רהע- היהלום הגולמי.

ברגע בו אנו מתעלים מעל המודעות התגובתית שלנו ומכירים בערך הרוחני החבוי בקשיי היום יום, יהלום חדש ונוצץ נוצר.  בעזרת שם זה נוכל לזכות בכח לשנות חושך לאור, ובעיות לברכות. בידנו היכולת להמיר את כל התקלות בחיינו למקורות של שמחה וסיפוק.

 

ייז- לומר את המילים הנכונות.

למילים יש כח עצום, הן יכולות להשפיע ולשנות את האירועים והנסיבות של חיינו. בכוחו של שם זה להשתיק את האגו ולאפשר לאור לדבר דרכנו כך שכל מילה תרומם את נשמתכם ואת מציאות חייכם.

 

ההה- הערכה עצמית.

שם זה הוא הטכנולוגיה להעצמה אישית. בכוחו של שם זה לספק לנו את ההבנה כי בידנו הכח לפתור את בעיותינו כולן.

 

מיכ- גילוי הנסתר.

האגו שלנו בעל כח השפעה רב על הדרך בה אנו רואים וחווים את המציאות. בעזרת שם זה נוכל לתפוס את האמת שבחיינו ולהתבונן במציאות בעיניים פקוחות ואת האומץ להתמודד איתה.

 

וול- התנגדות לכח המשיכה.

אנו היוצרים של המציאות שלנו. בעזרת שם זה נוכל לשחרר את כח הרוח על החומר וכך נוכל לשלוט בגורלנו ואז הכל יהיה אפשרי.

 

ילה- המתקת הדינים.

עם חרטה אמיתית בליבכם בכוחו של שם זה להפחית ואף לבטל דינים שנגזרו עליכם. הקדישו זמן והעניקו סובלנות, חמלה ואהבה לזולתכם כך תקבלו חזרה תכונות אלה של חסד.

 

סאל- כח השפע.

בעזרת שם זה נוכל להכיר בכך שאור הבורא הוא המקור לכל השפע בעולם. שם זה מושך ברכה ומזל באמצעות הנשמה ולא האגו.

 

ערי- וודאות מוחלטת.

שם זה מסייע למלא את ליבנו בתחושת וודאות, ביטחון ואמונה. וודאות היא ההכרה בכך שאנו כבר מקבלים מה שאנו צריכים לשם צמיחה רוחנית.

 

עשל- שינוי גלובלי.

הצעד הראשון ליצירת שינוי בעולם הוא בשינוי עצמי, בשינוי הדרך שלנו ובשינוי ליבנו.

בעזרת כוחו של שם זה להאיץ את ההשתנות שלנו ובכך נחזק את כח האור והשלום בעולם כולו.

 

מיה- אחדות.

נשמתנו מעוניינת באחדות כי אחדות מולידה שלום ואושר. באמצעות שם זה נוכל להתייחס בכבוד לדעותיו של האחר גם אם הן שונות ומנוגדות לשלנו המיקוד שלנו יהיה באחדות ובנשמה.

 

והו- אושר.

באמצעות שם זה נוכל לבקש לזהות את מה שנשמתנו צריכה באמת כדי להיות מאושרת, נוכל לגלות הערכה עמוקה למה שהחיים נותנים לנו. זכרו העיסוק ביעודינו הרוחניים מבטיח קבלת סיפוק עמוק בכל צעד לאורך הדרך.

 

דני- ללכת על הכל.

שם זה מסייע לנו להיות ממוקדים במטרה הסופית כל הזמן, וולא להתפשר על פחות משמחה אינסופית, בן/ בת הזוג שלנו, צמיחה רוחנית, אושר ניצחי.

 

החש- ללא רגשי אשם.

מושג התשובה או החרטה נגזר מן הפועל לשוב, לשוב אל הנקודה בה קילקלנו ולהשיב את החיבור האבוד אל האור. בכוחו של שם זה לסייע לנו להזכר בכל מעשה שלילי שעשיתם, לחוש בכאבו של מי שפגענו בו ואז למחוק בעזרת האור את התכונות השליליות האחראיות לפגיעה.

 

עמם- התלהבות.

שם זה מצית את הלהט שבלב והנשמה. אותיות אלה מעניקות את הכח לשמר כנות, מסירות ואת המודעות הנכונה במהלך תפילותינו, מדיטציה ובכל תקשורת רוחנית.

 

ננא- בלי תנאים.

נתינה אמיתית שקולה למתן בסתר- אין הנותן והמקבל יודעים זה מזה. ההנאה שבנתינה נשאבת מן האנונימיות של המעשה הבלתי מותנה שבנתינה טהורה ללא ציפיה לתמורה- ואז הנותן מקבל הכל. אהבת חינם ונתינ של אמת מביאות שמחה שאינה תלויה בציפיה לקבלת תמורה.

 

נית- מותו של המוות.

סיומם של דברים טובים היא תוצאה של כח המוות המשפיע לא רק על הגוף הגשמי אלא גם על מערכות יחסים, עסקים… בכוחן של אותיות אלה למנוע את סייומם של הדברים הטובים בחייכם.

 

מבה- מהכח אל הפועל.

צרוף אותיות זה מסייע לנו להשאר קשובים וממוקדים בהפיכת החלומות, השאיפות והרעיונות שלנו למציאות בה אנו חיים על ידי שמירה על הקשר לעולמות עליוניים.

 

פוי- להיפטר מהכעס.

על ידי העלאת שם זה, הכעס מיטהר מן לב. אושר ושלוות רוח ממלאים אותנו מבפנים.

 

נמם- להקשיב לקול הפנימי.

בעזרת שם זה נשמע בקול רם וברור את לחישת הנשמה והעצה הקדושה של האור, נתחבר אל הקול הפנימי שיודע את המסע והדרך שהנשמה שלנו צריכה לעבור בדרך אל מטרתנו הרוחנית.

ייל- לצאת מזה.

 

שם זה עוזר לנו לשחרר. לשחרר את הסבל, הכאב ולא להיות אסירי העבר שלנו. רק כך נוכל לצעוד לעתיד מספק של ניסים ונפלאות.

 

הרח- חבל הטבור.

שם קדוש זה הוא חבל הטבור המחבר אותנו אל האור הגנוז ומבטיח זוהר מתמיד של אור בחייכם.

 

מצר- חירות.

שינויים מביאים איתם אתגרים, הם דורשים מאתנו הכרה עצמית וחשבון נפש והמון פעמים אנו שוקלים לחזור אחורה. בכוחו של שם זה נוכל לאזור את הכח לעבור את כל המבחנים הללו, נתעלה לדרגת קיום גבוהה יותר ונזכה בשמחה ובהגשמה המלווים השתנות רוחנית אמיתית.

 

ומב- מים.

על פי הקבלה, מים הם תולדה גשמית של אור הבורא שירד והשתלשל דרך העולמות עד שהופיע בעולם הגשמי3 למים נתונה יכולת ניקוי גשמית ורוחנית, הם יכולים לרפא ולחדש אך דורות רבים של מלחמה, רדיפות ושנאה גבו את מחירם והמים איבדו את הכולת שלהם. שם זה עוזר לנו להחזיר למים את מצבם המקורי הקדוש והקדום.

 

יהה- הורה- מחנך לא מטיף.

שם זה מסייע לנו להבין שילדנו הם מתנות שניתנו לנו על ידי הבורא בכדי לאפשר לנו לחוות נתינה, צמיחה, ובכדי להתפתח לאנשים טובים יותר וסובלניים יותר. ילדנו מעניקים לנו את ההזדמנות להיות האור ולהפיץ אור, להיות מורים חכמים ולא מטיפים קולניים, עלינו להרשות לאור להקרין, להאיר ולחמם את ילדנו על ידי מחשבותינו ומעשינו, כך חיינו יהיו דוגמה והשראה עבורם.

 

ענו- הערכה.

באמצעות שם זה נעורר את הכרת התודה והבעת התודה ונזכור שכאשר אנו באמת מעריכים כל דבר, אנו מרגישים כאילו יש לנו הכל ואז מותר לנו באמת לקבל הכל!

 

מחי- למצוא חן.

בעזרת שם זה נתמלא באור וביופי וסביבתנו תראה את הצדדים החיוביים והיפים שבנו. בנוסף כל מאמץ לראות מעבר למגרעותיהם של אחרים, מגביר את כוחו של שם זה פי 10.

 

דמב- יראת ה’.

אור הבורא הוא כח חיובי בכללותו, אנרגיה רוחנית אינסופית שמהותה היחידה היא נתינה אינסופית ואהבה. שם זה מסייע לנו לראות ולהיות מודעים לניצוץ הבורא השוכן בכל אדם, אנו קולטים את ההשלכות של כל מילה ומעשה שלנו ואנו יודעים שהנתינה לאחרים היא תמיד האינטרס הטוב שיותר שלנו.

 

מנק- אחריות.

בכוחו של שם זה אנו משחררים מעלינו את המנטליות של התקרבנות וחוסר אונים ומאמצים את ההבנה שאנו הבוראים של נסיבות חיינו ושכל מה שייצרנו אנו יכולים לשנות. אנו לומדים לקחת אחריות על חיינו לעצב אותם כרצוננו.

 

איע- תקוות גדולות.

בעזרת שם זה נוכל להעריך את מי שאנחנו ואת מה שיש לנו עכשיו, נזכור שהמפתח להשגת הגשמה הוא להתמקד בתהליך ולהסיט את המחשבות מן הציפיות ומן התוצאה.

 

חבו- תיקשור עם הנשמות שמעבר.

השתמשו בשם זה להקיף את זכרון האהובים עליכם באורו, העלו את נשמותיהם לרמות עליונות יותר בעולמות הרוחניים ופתחו את עצמכם לקבל את הדרכתם ותמיכתם.

 

ראה- אבדות ומציאות.

על ידי השימוש בשם זה כמצפן, נוכל למצוא את הדרך לביתנו הרוחני המואר. תחושת הנחמה, האמון והביטחון מתחזק בתוכנו.

 

יבמ- לראות סדר בבלאגן.

אותיות אלה מגלות לנו את הסדר השוכן מאחורי הכאוס, בעזרתן נוכל להבין את תוכנית האב ואת הקשר למטרתנו בעולם. נזכור שאין צרופי מקרים בחיים, אין פגישות אקראיות ולכל אירוע יש סיבה- שם זה מתווה את הדרך ליציבות ושלווה.

היי- נבואה ויקומים מקבילים.

נבואה היא היכולת לראות את העתיד בפעולת ההווה שלנו- שכן העתיד אינו ידוע מראש ולנו יש את היכולת ליצור מחדש את העתיד בכל רגע נתון. שם זה מסייע לנו לחזק את המודעות וההכרה ולהיכנס ליקום חדש של התפתחות ואור.

 

מום- טיהור רוחני.

אנו מגיעים לעולם עם פגמים רוחניים ובמהלך חיינו נוכל ללמוד ולתקן אותם. בעזרת שם זה נוכל לנקות ולתקן פגמי עבר בדרך הרחמים (במקום בדרך היסורים), כך נוכל  לנקות את חיי ההווה על ידי תיקון השגיאות מהעבר ובנוסף לנקות את סביבתנו הגשמית מאנרגיות שליליות.

העבודה עם ע”ב השמות יכולה להיות במגוון גדול של דרכים ממדיטציה, ענידת הצרוף שלכם כתכשיט, הנחת הצרוף או כל הצרופים לידכם וסריקה שלהם בעיניים כשתרגישו צורך ועוד…

בספר 72 השמות- טכנולוגיה לנשמה, שנכתב על ידי יהודה ברג, תוכלו למצוא את הדרך להפעיל כל צרוף כי הרי כל אחד מהם מייצג את החיבור בין העולמות הרוחניים האינסופיים לבין העולם הגשמי, המציאות היומיומית.

שפרו, צרו ועצבו את מציאות חייכם.

אם ניקח את השם המפורש, נפרק אותו לגורמים ונחבר את מספרי הגימטריה שלו, נקבל את המספר 72:

י (10), יה (15), יהו (21), יהוה (26)

10+15+21+26=72 שהם 72 שמות הבורא.

אז באיזו דרך תבחרו להכניס את 72 השמות לחייכם?

*שימו לב שכל הכתוב לעיל הינו בגדר המלצה בלבד ואינו תחליף לטיפול רפואי, פיזי או נפשי.

מבצע!
מבצע!